Garancia
Számunkra kiemelten fontos, hogy az általunk forgalmazott lábbelik jó minőségűek, tartósak és helyes kialakításúak legyenek. Ezért is csak olyan márkák termékeit forgalmazzuk, ahol ezeknek a szempontoknak megfelelően, magas színvonalon gyártják a gyerekcipőket.
A gyártók szigorú minőségellenőrzés mellett dolgoznak, minden cipőt gondos odafigyeléssel készítenek. De mégis előfordulhat, hogy időként egy hibás lábbeli hagyja el a gyárat.
Ha bármilyen gyártási hibát észlelsz a nálunk vásárolt terméken, vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy mihamarabb orvosolhassuk a problémát!
Ha teheted, kérlek a hibáról küldj egy fotót nekünk, és így már a postázás előtt meg tudjuk mondani, hogy használatból eredő, nem garanciális, vagy garanciális hiba áll-e fenn.
A garanciális igény kizárólag a termékhez kapcsolódó számla bemutatásával együtt érvényesíthető. A garancia első 6 hónapja alatt a szükséges, független szakvéleményt a Forgalmazó biztosítja, a fennmaradó 18 hónapban a Vásárló az esetleges reklamációval a fogyasztóvédelmi szervekhez fordulhat, és a jogos reklamációról szóló jegyzőkönyvvel érvényesítheti szavatossági jogát.
Kétféle hibát különböztetünk meg:
- Javítható hiba: Ilyen esetben a termék gyártója a terméket megjavítja és a lehető leggyorsabban visszajuttatja a vásárlóhoz.
- Nem javítható hiba: Ilyen esetben a terméket kicseréljük, vagy a vételárat visszautaljuk.
A nem egyértelműen eldönthető, vagy vitás esetekben, illetve amikor nem rendeltetésszerű használat gyanúja merül fel, a kérdéses termék - a hatályos jogszabályoknak megfelelően - független laboratóriumi vizsgálatra kerül, ahol szakvéleményt készítenek róla.
A szavatosság a vásárlás pillanatában meglevő rejtett gyártási és anyaghibákra vonatkozik.
A szavatosság a lábbeli kopására, elhasználódására nem vonatkozik, hisz az nem minősül gyártási hibának.
Hogy könnyebb legyen eldönteni, hogy milyen esetben tudod a terméket jogosan megreklamálni, hoztunk néhány példát a NEM gyártási hibákra:
- a talprész elkopása (akár aszimmetrikusan bokasüllyedés esetén)
- külső behatás okozta sérülés (vágott, szúrt, karcolt, dörzsölt sérülés a cipőn, hőhatás okozta deformálódás, elszíneződés)
- nem megfelelő tisztítás (például vízben áztatás, mosógépben tisztítás, vegyszeres vagy kémiai tisztítás okozta felmaródás stb.)
- tépőzár bolyhosodása, koszosodása
- járóránc kialakulása a bőrön
- beakadásból adódóan a zipzár fogainak kiszakadása
- nem rendeltetésszerű használat
- kinti játékból eredő mechanikai sérülések (például kismotorozás vagy hintázás okozta talpleválás)
Csere garancia:
Ha nem jó a méret (kényelmetlen a fazon, túl kicsi vagy nagy), vagy egyszerűen mégsem tetszik élőben a weboldalon látott cipő, akkor küldd vissza nekünk az átvételtől számított 14 napon belül, és igény szerint kicseréljük vagy visszafizetjük az árát.
Az elálláshoz töltsd ki ezt a nyilatkozatot és küldd vissza a termékkel együtt!
Elállás esetén a fogyasztót kizárólag a termék visszaküldésének a költsége terheli.
A Márton Gyerekcipő valamennyi forgalmazott termékére 6 hónap+másfél év szavatosságot vállal.
Amennyiben a termék rendeltetésszerű használat során tönkrement, a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben leírtak szerint legkésőbb 15 napon belül el kell rendeznünk a termék javítását vagy cseréjét. Csere esetén csak a meghibásodott termékkel azonos tulajdonságú termékre lehet cserélni (méret és jelleg azonosság!).
A visszaküldéshez megfelelően becsomagolva - a sértetlen címkével ellátott cipőt a sértetlen dobozában egy plusz külső dobozban, - futárszolgálattal vagy postai úton kell eljuttatni a következő címre: Márton Kids Kft. 7632. Pécs, Uitz Béla u. 9-11. (üzletsor)